De bedrijfswagenmarkt is bij Auto Indumij geen kwestie van kille rekensommen. Dat blijkt uit een gesprek met Accountmanager Zakelijke Markt Pim Cuelenaere.
Pim Cuelenaere werkt voornamelijk vanuit de hoofdvestiging aan de Mijlweg 65 in Dordrecht. “Ik ben opgegroeid in een Renaultfamilie en heb van mijn passie mijn beroep kunnen maken. Om goed advies te kunnen geven, heb ik HTS Autotechniek gestudeerd”, verklaart hij. “In deze markt is het belangrijk om onderscheidende service op maat te verlenen. Bij Auto Indumij doen we dat op alle fronten. We hebben tien vestigingen in de regio, waaronder een Renault Pro+ Center gespecialiseerd in bedrijfswagens. We hebben veel expertise in huis en zorgen tevens voor bedrijfswageninrichting, een specifieke opbouw of andere aanpassingen. Ondernemers kunnen rekenen op verruimde openingstijden, passend vervangend vervoer en een haal- en brengservice.”
Financiering op maat
“Wij kennen tal van financierings- en leasemogelijkheden, ook via Indulease, onze eigen leasemaatschappij. Het is maatwerk om precies af te stemmen op de wensen en eisen van de klant. We denken daarin actief mee op lange termijnbasis. Dat geldt voor eenmanszaken tot en met de grootzakelijke klanten. Advies op basis van onderhoud, garantie, verzekering, financiering en duurzaamheid vormen samen één geheel. Met Auto Indumij als basis, een nauw samenwerkend team en met de bedrijfswagens van Renault kunnen wij onze beloftes waarmaken”, aldus Pim Cuelenaere.
Bedrijfswagenprogramma
De in 2015 vernieuwde Trafic is in Europa de meest verkochte Renault bedrijfswagen. “Ze lijken steeds meer op personenauto’s en zo rijden ze ook, compleet uitgerust met airconditioning en navigatie.” De Master is de grootste van de familie. Die kent vele speciale bouwvarianten en de laadruimte laat zich uitbreiden tot 22 kuub. Aan de andere kant van het programma bevindt zich de Kangoo waarvan de Express het meest wordt verkocht, maar de Compact en Maxi uitvoeringen blazen steeds meer hun partijtje mee vanwege hun specifieke inzetbaarheid.
Voor het hele bedrijfswagenprogramma geldt een herkenbaar design: “De lijn die de Nederlandse ontwerper Laurens van den Acker in het personenwagensegment heeft ingezet, wordt rechtstreeks doorgetrokken in het bedrijfswagengamma”, constateert Pim Cuelenaere tot zijn tevredenheid: “De passie die ik heb voor het merk, straalt Renault nu ook uit.”