Smit Mode after summer lifestyle event

27

Sfeervolle bijeenkomst vol met gezelligheid en modetrends

Donderdag 13 september 2018 was het weer tijd voor de jaarlijkse Fashion meets BUSINESS bijeenkomst van Smit Mode. Exclusief voor de leden van Port of BUSINESS organiseerde Smit Mode een gezellig en informatief after summer lifestyle event in de dames en herenmodewinkel in de Ridderhof in Ridderkerk.

De bezoekers werden feestelijk met een aperitiefje ontvangen. Nog voordat de modeshow van start ging werd er al nieuwsgierig rondgekeken in de sfeervolle winkels van Smit Mode. Terwijl de aanwezigen zich verzamelden rondom de catwalk sprak commercieel directeur Kees van ’t Zelfde van Port of BUSINESS hen toe. Hij vertelde dat zowel Smit Mode als Port of BUSINESS de afgelopen periode niet stil hebben gezeten. Dat werd voor Port of BUSINESS onderstreept met een commercial die veelvuldig te horen is bij Radio Rijnmond en voor Smit Mode waren dat de goedgevulde winkels vol met prachtige mode items.

Ook aanwezig op het event waren Leo van Nieuwenhuijzen en Bram Korteweg van de Ames Autobedrijf vestiging uit Ridderkerk. Zij hadden de succesvolle Volkswagen T-Roc meegenomen in de modische kleur Kurkuma Yellow. De auto kon dan ook op bewonderende blikken rekenen. Op de vraag van Kees van ’t Zelfde antwoordden de heren dat de compacte T-Roc het kleinere broertje is van de Volkswagen Tiguan en al verkrijgbaar is vanaf € 26.550. Onder het genot van een drankje en hapjes verzorgt door Grandcafé Burgerzaken uit Ridderkerk ging het over naar de bladpresentaties waarbij de nieuwe editie van Rijnmond BUSINESS en Drechtsteden BUSINESS werden gepresenteerd. De ingelijste cover werd met trots in ontvangst genomen door Arjo Middelkoop van Four Top, hét IT-bedrijf voor de regio Drechtsteden. De andere cover was voor mis-s, waarvan de geïnterviewde die avond helaas niet in de gelegenheid was om bij het event aanwezig te zijn.

Vervolgens gaf Kees van ’t Zelfde het woord aan Willem en Simone Smit van Smit Mode die vertelden dat ze veel in huis hebben om er verrekte leuk uit te zien. En dat bleek wel tijdens de modeshow waarbij najaarstrends als (leopard) prints, ruiten, herenpakken voor zowel de dames als de heren en de kleur rood en groen in vele tinten voorbijkwamen. De modeshow werd vakkundig aan elkaar gepraat door Simone Smit voor de dames en Dennis Smit voor de heren. Terwijl de modellen met allure over de catwalk liepen, kregen de toeschouwers een goede kijk op de actuele business mode en zagen zij hoe business kleding goed gecombineerd kan worden met casual items. Ook de grote collectie jassen die getoond werd maakte indruk. Prachtige modellen, kleuren en materialen jassen passeerden de catwalk.

Na afloop van de modeshow konden de bezoekers niet wachten om de getoonde kleding zelf te passen. De modestylisten van Smit Mode stonden al klaar voor een kledingadvies op maat. Menigeen keerde na het event tevreden huiswaarts. Was het niet vanwege de aankoop van de nieuwe wintermode, was het wel vanwege de gezellige en sfeervolle bijeenkomst waarbij er prettige contacten gelegd werden.

Deel dit artikel: