Home Blog Page 65

Dirk van der Borg waarnemend burgemeester Sliedrecht

0

Provincie Zuid-Holland

Commissaris van de Koning in Zuid-Holland, Jaap Smit, benoemt met ingang van 31 maart 2020 Dirk van der Borg tot waarnemend burgemeester van de gemeente Sliedrecht. Van der Borg is 64 jaar, woont in Molenlanden en is lid van het CDA.

Op 18 februari 2020 werd bekend dat huidig burgemeester van de gemeente Sliedrecht, Bram van Hemmen, per 31 maart 2020 de nieuwe burgemeester van de gemeente Hoeksche Waard wordt. Na overleg met een vertegenwoordiging van de Sliedrechtse gemeenteraad over het gewenste profiel van de waarnemer heeft de commissaris van de Koning de heer Van der Borg voorgesteld als waarnemend burgemeester. Vervolgens hebben de fractievoorzitters met hem gesproken. De fractievoorzitters herkennen zich in deze voordracht. De commissaris gaat in overleg met de fractievoorzitters afspraken maken over de procedure voor een nieuwe kroonbenoemde burgemeester.

Van der Borg beschikt over ruime bestuurlijke ervaring. Hij was van januari 2019 tot januari 2020 waarnemend burgemeester van Molenlanden. Van 2013 tot 2019 was hij burgemeester van Molenwaard. Daarvoor was hij burgemeester van de gemeente Graafstroom en waarnemend burgemeester van de gemeente Molenwaard, waarin Graafstroom in 2013 werd opgenomen.

Renovatie Wantijbrug op schema

0
Brug over water

De Wantijbrug is voor al het auto- en vrachtverkeer afgesloten tussen 19 januari en 3 april. Joost Seesink is technisch manager bij Rijkswaterstaat en verantwoordelijk voor het organiseren van het technische deel van de renovatie. Iedere werkdag werken zo’n veertig mensen in ploegendienst aan de Wantijbrug. “De brug is in 1971 gebouwd. Onderdelen, zoals de brugklep, moeten na een bepaalde periode worden vervangen om de veiligheid te blijven garanderen. Tijdens het eerste deel van de renovatie kan het auto- en vrachtverkeer geen gebruik maken van de Wantijbrug. Dat komt omdat we de constructie verzwakken door een groot gat in de wand van de kelder te maken. Daardoor is het niet veilig als al het verkeer er dagelijks overheen blijft rijden.”

Seesink vervolgt: “We hebben als Rijkswaterstaat veel ervaring met brugrenovaties, maar we renoveren niet vaak bruggen die in bewoond gebied liggen. Onze bruggen en tunnels liggen vaak in snelwegen en daarmee verder van bewoond gebied af. Naast dat we de Wantijbrug renoveren zodat deze weer een hele tijd mee kan, werken we ook aan het beperken van de geluidshinder. Zo leggen we de brugklep zo strak mogelijk tegen het vaste deel van de brug aan, zodat het zo min mogelijk geluid maakt als er een auto of vrachtwagen overheen rijdt. En we bevestigen aan de onderkant van de brug ontdreuningsmateriaal om vervolgens de onderzijde dicht te maken met een grote staalplaat”

“Daarnaast is de Wantijbrug de eerste brug met een meer uniform besturingssysteem. Nu heeft vrijwel iedere brug zijn eigen unieke besturingssysteem. Iedere brug is ook anders, maar als er een onderdeel vervangen moet worden, is het handiger als we toegaan naar een meer uniform systeem. Dat maakt het onderhouden straks efficiënter en eenvoudiger.”

Op de vraag of de renovatie van de Wantijbrug op schema ligt, antwoordt Seesink: Ja, we hadden in de startfase een tegenvaller. De civiele constructie bleek namelijk slechter dan we hadden gedacht. Maar inmiddels zijn we hard aan de slag om te zorgen dat de Wantijbrug straks weer een hele tijd mee kan én dat iedereen er na 3 april weer gebruik van kan maken.”

Het Eurovisie Songfestival gaat niet door in 2020

0

Op grond van de maatregelen die de Nederlandse en buitenlandse overheden hebben genomen heeft de EBU (European Broadcasting Union) besloten dat het Eurovisie Songfestival 2020 niet kan plaatsvinden. De EBU geeft als aanleiding het belang van de gezondheid van artiesten, medewerkers, fans en bezoekers, alsook de situatie in Nederland, Europa en de wereld. De drie organiserende omroeporganisaties (NPO/NOS/AVROTROS) en de gemeente Rotterdam hebben alle begrip voor deze moeilijke beslissing. De EBU heeft zowel de organiserende omroeporganisaties (NPO/NOSAVROTROS) als gaststad Rotterdam geconsulteerd om het Songfestival te verplaatsen naar een nader te bepalen moment volgend jaar. Rotterdam staat klaar om het evenement dan alsnog te verwelkomen.

Said Kasmi, wethouder Onderwijs, Cultuur en Toerisme reageert:

“Ontzettend jammer, maar dit is het enige verstandige besluit. De ontwikkelingen rondom het coronavirus gingen in de afgelopen weken razendsnel. Veel evenementen zijn afgelast. Het is meer dan logisch dat ook wij nu een pas op de plaats maken. De gezondheid van onze bewoners, bezoekers, artiesten, fans, medewerkers en vrijwilligers staat hoe dan ook voorop. We gaan ervan uit dat we in 2021 alsnog onze ambities waar kunnen maken: een feest van en voor iedereen. Er is de afgelopen tijd enorm hard gewerkt om er een onvergetelijke editie van te maken. Wat dat betreft staat Rotterdam klaar om de 65e editie van Eurovisie Songfestival alsnog in 2021 in de stad te verwelkomen. Verdere details volgen op een later moment.”

De organiserende organisaties NPO, NOS en AVRTOTROS laten verder nog weten dat “in deze buitengewone tijden garanties niet zijn te geven. Maar het is zowel voor de EBU, als voor NPO/NOS/AVROTROS, als voor de Gemeente Rotterdam het meest logische scenario als het 65ste Eurovisie Songfestival op een ander moment alsnog in Nederland plaatsvindt. Wat ons betreft is én blijft Rotterdam de gaststad voor het eerstvolgende Eurovisie Songfestival en we zijn enorm trots dat Rotterdam bereid is deze rol ook in 2021 op zich te nemen. De komende periode zullen wij gebruiken om met elkaar in kaart te brengen hoe we dit samen voor elkaar kunnen krijgen.”

Quotes vanuit de organiserende organisaties NPO, NOS en AVRTOTROS

NPO-bestuursvoorzitter Shula Rijxman: “Dit besluit van de EBU was onvermijdelijk, gezien de omstandigheden die heel Europa als gevolg van het coronavirus momenteel treffen en alle maatregelen die overheden nu moeten nemen,” zegt Rijxman. “Dit is een domper voor het Nederlands publiek, het fantastische team achter de schermen, de presentatoren en de artiesten. In de afgelopen maanden is er door een grote groep mensen keihard aan het Songfestival gewerkt. Wij danken hen voor hun grote inzet en betreuren dat de resultaten van de inspanningen niet op korte termijn zichtbaar zullen zijn. In het bijzonder willen wij de gemeente Rotterdam noemen, die zich in dit project het afgelopen jaar als ideale partner heeft bewezen. Deze editie was een uitgelezen kans om in een periode van onzekerheid in Europa elkaar op een andere manier te verstaan, maar vooral ook een kans om Europa écht samen te brengen. Muziek is universeel verbindend en daar ben ik zeker van dat blijft zo. Ook na deze coronacrisis.”

Sietse Bakker, Executive Producer Event, begrijpt dat veel mensen teleurgesteld zijn dat het Eurovisie Songfestival 2020 niet doorgaat: “Voor de artiesten uit 41 deelnemende landen, onze openings- en intervalacts die hun hart en ziel hebben gestoken in hun optreden. Voor de fans die ons altijd hebben gesteund en tot het laatste moment het vertrouwen bleven houden. En niet in de laatste plaats voor het fantastische team, dat de afgelopen maanden keihard heeft gewerkt om van deze 65eeditie een groot succes te maken. We begrijpen en delen die teleurstelling,” aldus Sietse Bakker. “Enig relativering past daarbij, want tegelijkertijd beseffen we ook dat dit besluit en de gevolgen ervan verbleken bij de uitdagingen waar mensen voor staan die, direct of indirect, zijn getroffen door het coronavirus en de moeilijke, maar nodige maatregelen.”

Kandidatenbijeenkomst en uitreiking Innovation Award ZHZ 2020 Uitgesteld

0

Vanwege de ontwikkelingen rondom het coronavirus, heeft het bestuur besloten om de Kandidatenbijeenkomst van donderdag 26 maart 2020 en de uitreiking van de Innovation Award ZHZ op woensdag 27 mei 2020 te verplaatsen.

Het was een lastige keuze, zeker omdat de organisatie al in volle gang was en de data al volop gecommuniceerd waren. Toch heeft het bestuur vanwege de maatschappelijke impact besloten om de knoop door te hakken en de bijeenkomsten op een later tijdstip plaats te laten vinden.

De nieuwe data zijn zojuist bekend geworden.

De Kandidatenbijeenkomst zal plaatsvinden op woensdag 27 mei bij RoosRos Architecten in Oud-Beijerland. Tijdens deze bijeenkomst krijgen de genomineerden de gelegenheid om een korte pitch te geven over hun nominatie.

De Uitreiking van de Innovation Award ZHZ 2020 zal zijn op woensdag 30 september in De Grote Kerk in Dordrecht.

Kandidatenbijeenkomst en uitreiking Innovation Award ZHZ 2020 Uitgesteld

0
Afbeelding nieuwsbrief

Vanwege de ontwikkelingen rondom het coronavirus, heeft het bestuur besloten om de Kandidatenbijeenkomst van donderdag 26 maart 2020 en de uitreiking van de Innovation Award ZHZ op woensdag 27 mei 2020 te verplaatsen.

Het was een lastige keuze, zeker omdat de organisatie al in volle gang was en de data al volop gecommuniceerd waren. Toch heeft het bestuur vanwege de maatschappelijke impact besloten om de knoop door te hakken en de bijeenkomsten op een later tijdstip plaats te laten vinden. De nieuwe data zijn nog niet definitief vastgesteld. Zoals het er nu uitziet zal de Kandidatenbijeenkomst nog voor de zomer plaatsvinden en de uitreiking van de Innovation Award ZHZ eind september of begin oktober 2020. Het bestuur hoopt zo snel mogelijk de nieuwe data bekend te maken.

Event Topvrouw 2020 Rotterdam Drechtsteden verplaatst vanwege coronavirus

0

Het Event Topvrouw 2020 Rotterdam Drechtsteden dat gepland stond op woensdag 25 maart 2020 zal vanwege het coronavirus worden verplaatst naar maandag 15 juni 2020.

Als organisatie willen wij graag onze verantwoordelijkheid nemen en vinden wij het maatschappelijk niet verantwoord om op korte termijn met veel mensen in één ruimte samen te zijn. Ook KPN, hoofdsponsor en host van het event Topvrouwen 2020, treft extra maatregelen om verspreiding van het nieuwe coronavirus te voorkomen. Derhalve worden alle events bij KPN de komende weken geannuleerd. Gezondheid, welzijn en veiligheid staan voor ons voorop.

We vertrouwen op uw begrip. Heeft u zich reeds aangemeld voor 25 maart, dan zetten wij uw aanmelding automatisch om naar 15 juni. Bent u op 15 juni verhinderd dan vernemen wij dit graag. Afmelden kan via liny-anne@hjmediagroep.nl

Vanwege het coronavirus is het thema voor het aprilnummer aangepast

0
hacking afbeelding

Voor het aprilnummer van onze magazines stond aanvankelijk Topvrouwen als hoofdthema gepland. Vanwege het coronavirus hebben wij echter moeten besluiten om het gelijknamige event te verplaatsen van 25 maart naar 15 juni 2020.

Dit betekent tevens dat wij het thema voor dit nummer aanpassen. Digitalisering, cybersecurity en healthcare zijn nu de thema’s waaraan wij in deze editie aandacht zullen besteden. Voor informatie of een interessante aanbieding kunt u contact opnemen met Kees van ’t Zelfde (E: kees@portofbusiness.nl, of mobiel 06-51429756).

Eerste uitspraak over de nieuwe ontslaggrond onder de WAB

0
Man en pen

Eerder schreven wij over de introductie van de nieuwe ontslaggrond onder de WAB: de ‘i-grond’ of cumulatiegrond, waarmee ontslaggronden gecombineerd kunnen worden. Velen vroegen zich af of het ontslagrecht hiermee daadwerkelijk versoepeld zou worden en daarmee een werknemer makkelijker ontslagen kan worden. De eerste uitspraak is inmiddels een feit. Wat leert deze ons?

De situatie

Wat speelde er? Het dossier van werknemer bevatte zes aantekeningen uit 2009 en 2010 over onder andere zijn agressieve wijze van communiceren en zijn onaanvaardbare gedrag en houding op de werkvloer. In 2018 krijgt werknemer een officiële waarschuwing vanwege ongeoorloofde afwezigheid en in 2019 wordt hij, na een anonieme tip, verdacht van sabotage. Dit laatste had desastreuze gevolgen voor werkgever kunnen hebben. Later dat jaar gedraagt werknemer zich opnieuw bijzonder agressief en dan is voor werkgever de maat vol: hij wendt zich tot de kantonrechter. Werkgever verzocht de arbeidsovereenkomst met werknemer te ontbinden op grond van – ernstig – verwijtbaar handelen (e-grond), disfunctioneren (d-grond) en een verstoorde arbeidsverhouding (g-grond). Daarnaast verzoekt werkgever (aanvullend) om de arbeidsovereenkomst te ontbinden op grond van de cumulatiegrond (i-grond).

De beoordeling

De kantonrechter oordeelt dat geen van de aangevoerde afzonderlijke ontslaggronden voldragen is. Ook is er geen sprake van een bijna voldragen ontslaggrond. Ten slotte is naar het oordeel van de kantonrechter ontbinding wegens de cumulatiegrond in deze niet gerechtvaardigd. Werkgever heeft deze ontslagrond namelijk niet afzonderlijk toegelicht. Het is niet aan de kantonrechter om – wanneer een toelichting ontbreekt – te beoordelen of de gedeeltelijke ontslaggronden samen zouden moeten cumuleren tot een voldragen ontslaggrond. De cumulatiegrond is bedoeld voor die gevallen waarin voortzetting van het dienstverband in redelijkheid niet meer van de werkgever gevergd kan worden. Hiervan was volgens de rechter geen sprake.

De praktijk

Al met al kan worden gezegd dat werkgevers, bij de toepassing van de nieuwe ontslaggrond, niet te gemakkelijk de nieuwe ontslaggrond erbij kunnen ‘gooien’. Slechts een toevoeging van de i-grond aan het verzoekschrift, zonder onderbouwing en argumentatie, volstaat duidelijk niet. Het betoog moet concreet gericht zijn op de reden voor het ontslag en wellicht moeten de relevante feiten zelfs worden herhaald. Ook lijkt het erop dat er sprake moet zijn van een bijna voldragen ontslaggrond. Tip is dan ook om – nog steeds – op tijd te beginnen met het vormen van een dossier.

Vraag is natuurlijk of deze lijn zal worden doorgezet. Dat zal moeten blijken uit komende jurisprudentie. Wij houden u op de hoogte.

Meer weten?

Twijfelt u over uw dossier? Weet u niet goed welke stappen u moet zetten om tot een deugdelijk dossier te komen? Maak dan gebruik van ons Ontslagkompas. Een handige tool waarmee u stapsgewijs een inschatting kunt maken van de stand van uw dossier. Uiteraard kunt ook contact op nemen met Nienke Lemmink, of één van de andere arbeidsrechtjuristen van Employment Advisory.

Dit artikel is partnernieuws en is geschreven door Arnold Vredenbregt van Baker Tilly

Blijvend werken aan de toekomst

0
Cargo containers trailer

‘Het haven- en industriecomplex in Rotterdam heeft een sterke positie. De groeimarkten zoals containers en distributie ontwikkelen zich positief en de nieuwe markten zoals LNG en biobrandstoffen groeien. Ook in financieel opzicht gaat het goed. Tegelijkertijd zien we ontwikkelingen in de wereld, op nationaal niveau en binnen de haven, die ervoor zorgen dat het op termijn geen vanzelfsprekendheid is om succesvol te blijven. Met onze strategie spelen we daar actief op in en sturen we op impact. In de veranderende wereld treden wij onder andere op als regisseur in het haven- en industriecomplex. We komen niet alleen met initiatieven, we voeren ze veelal samen met klanten en partners ook uit. Als onafhankelijke partij nemen wij graag onze verantwoordelijkheid om deze processen aan te jagen, externe deskundigheid te betrekken en sterke coalities te smeden. De bestaande intensieve samenwerking tussen bedrijven, organisaties, onderwijsinstellingen en overheid maken Rotterdam tot een ideale plaats voor innovaties op gebieden als de energietransitie en digitalisering. Daarvoor zijn we dankbaar en het versterkt ons vertrouwen in een duurzame toekomst voor het Rotterdamse haven- en industriecomplex.’

Dat zegt Allard Castelein, CEO van Havenbedrijf Rotterdam in een toelichting op het jaarverslag 2019 dat vandaag online is verschenen.

Grootste haven van Europa

Met een totale overslag van 469,4 miljoen ton zijn we opnieuw veruit de grootste haven van Europa. In 2019 investeerden we 338,3 miljoen euro in onder meer klantinfrastructuur en het beter bereikbaar, veiliger, efficiënter en duurzamer maken van de haven.

Belangrijke ontwikkelingen

We hebben te maken met afnemende markten in de fossiele industrie en nieuwe verdienmodellen die mogelijkheden bieden. Geopolitieke ontwikkelingen spelen ook een belangrijke rol. Zo zagen we in 2019 spanningen tussen de grote handelsblokken. Ook heerst er aanhoudende onzekerheid over de invoering van handelstarieven na de Brexit. Door deze ontwikkelingen zijn de vooruitzichten voor verdere groei van de wereldhandel onzeker. In de veranderende wereld treden wij onder andere op als regisseur in het haven- en industriecomplex. Dit houdt in dat wij actief zijn in de ontwikkeling van het klantenportfolio en het initiëren van nieuwe activiteiten. We komen niet alleen met initiatieven, we voeren ze veelal samen met klanten en partners ook uit. De inrichting van een efficiënt energie- en grondstoffensysteem vinden we belangrijk, zodat bestaande activiteiten toekomst hebben en tegelijkertijd nieuwe bedrijvigheid zich vestigt. De komst van Black Bear Carbon (hergebruik autobanden) en uRecycle (hergebruik batterijen) zijn mooie voorbeelden van de laatste categorie. Ook noemen we hier graag de komst van Innocent als eerste grote speler in de Rotterdamse Food Hub. Op dit 60 hectare groot nieuwe terrein investeert het Havenbedrijf Rotterdam om bedrijven uit de agrofood-sector optimaal te faciliteren. De producent van smoothies en vruchtensappen startte in het najaar van 2019 met de voorbereidingen van de bouw van een CO2-neutrale fabriek.

Investeringen op een hoog niveau

Het investeringsportfolio is met een omvang van circa 1,5 miljard euro voor de komende vijf jaar goed gevuld. Een deel daarvan vindt zijn weg naar innovatieve projecten binnen de energietransitie en digitalisering van de logistieke keten. In 2019 lagen de investeringen ook op een hoog niveau. Daarbij kijken we uiteraard nauwkeurig naar de innovatie en de kosten. Een goed voorbeeld hiervan is onze aanpak van de aanleg en het onderhoud van de maritieme infrastructuur. Door een totaalpakket aan optimalisaties en ontwerptools vinden we innovatieve manieren om te besparen op investeringen. Het gebruik van minder en/of slimmere materialen speelt daarin een belangrijke rol. Een voorbeeld is het beschermen van kademuren tegen corrosie met opgedrukte stroom. De nieuwe inzichten zijn toepasbaar voor onze klanten en voor onszelf. We benaderen onze klanten proactief met mogelijkheden voor hogere prestaties van de maritieme infrastructuur. Daarnaast werken we voor onze klanten hard aan het verhogen van de betrouwbaarheid in de logistieke keten. Zo werd in 2019 de eerste paal geslagen voor de Container Exchange Route, zodat de uitwisseling van containers tussen de diepzeeterminals wordt geoptimaliseerd. De aanleg van het Theemswegtracé, waarbij een deel van de havenspoorlijn wordt omgelegd, ligt op schema.

Digitale transformatie

We investeerden in digitalisering. Als onafhankelijke partij nemen wij graag onze verantwoordelijkheid om digitaliseringsontwikkelingen aan te jagen, externe deskundigheid te betrekken en sterke coalities te smeden. We bouwden verder aan een sterke digitale basis, met integratie van datamanagement en services als belangrijk kenmerk. Onze producten en diensten hebben betrekking op de scheepvaart, commercie, havenontwikkeling en beheer, bedrijfsvoering, logistiek en bereikbaarheid. We volgen twee sporen: beter inzicht in de efficiëntie van logistieke processen en beter beheer en management van de haveninfrastructuur. Een voorbeeld van het laatste spoor is de ontwikkeling van een digital twin van de haven met behulp van een IoT-platform. We zijn een pilot gestart in samenwerking met ESRI, IBM en Cisco. Het aantal digitale producten dat wij voor het eerste spoor ontwikkelen, invoeren en verkopen nam in 2019 snel toe. Aansprekende voorbeelden van doorontwikkelde producten zijn Pronto en Navigate. Nieuw in 2019 waren onder meer Boxinsider en OnTrack. Met onze initiatieven in de digitale transformatie van haven en logistiek verhogen we de efficiëntie in de grote handelsroutes, verlagen we de kosten en reduceren we de CO2-uitstoot.

Duurzaamheid

Wij zijn ervan overtuigd dat we in het haven- en industriecomplex een koploperfunctie vervullen in de energietransitie. We kunnen koploper zijn en blijven door concrete projecten uit te voeren langs de lijnen van ‘in-3-stappen-duurzaam’. Dit past ook in het Nationaal Klimaatakkoord van 2019 en in de Europese Green Deal die waarde toekennen aan een clusteraanpak, ontwikkeling van infrastructuur en de combinatie van elektrificatie en waterstof. We werken de kansrijke projecten graag samen met private partijen en het Rijk uit. Daarbij constateren wij dat het tempo van plan- en besluitvorming en realisatie omhoog kan en moet. Daarnaast vinden we het belangrijk dat invoering van de CO2-heffing gelijk opgaat met het realiseren van noodzakelijke fysieke infrastructuur, zodat bedrijven in staat zijn om hun CO2-footprint te verlagen. Dat is belangrijk voor het vestigingsklimaat en de concurrentiepositie van Nederland. Porthos bijvoorbeeld, kan daaraan een bijdrage leveren. Met dit project om CO2 af te vangen en op te slaan boekten we in 2019 belangrijke vooruitgang.

Samen met partners

Naast het voeren van regie, jagen we ook aan. We werken al langer aan het benutten van restwarmte uit het haven- en industriegebied. In nauw overleg met alle betrokken partners besloot het ministerie van Economische Zaken en Klimaat in 2019 dat Gasunie de warmteleiding door het midden van Zuid-Holland gaat aanleggen. Samen zorgen we voor de aansluiting op het haven- en industriecomplex. Met deze beslissing zijn we in staat om de waardevolle reststromen uit het Rotterdamse haven- en industriecomplex ten volle te benutten. Een andere belangrijke ontwikkeling binnen de energietransitie is het aansluiten van de grote offshoreschepen van Heerema op walstroom. Dit doen we in nauwe samenwerking met Eneco die in de directe omgeving van de walstroomlocatie elektriciteit levert via windmolens. Ook belangrijk: samen met zestien bedrijven en organisaties werken we in het project H-vision aan de waterstofeconomie in Rotterdam. Een ontwikkeling die ons in staat kan stellen de CO2-emissies in lijn met de doelstelling voor 2030 aanzienlijk omlaag te brengen.

Vertrouwen in de toekomst

Het afgelopen jaar presenteerden we samen met onze convenantpartners de herijkte Havenvisie. Deze visie fungeert als kompas, de ambities staan als een stip op de horizon. Samenwerking is bij de transitie van het Rotterdamse haven- en industriecomplex cruciaal. Er is investeringsbereidheid en instituten, zoals de Erasmus Universiteit, TU Delft, SmartPort en de RDM-campus zorgen voor een hoog kennisniveau. De bestaande intensieve samenwerking tussen bedrijven, organisaties, onderwijsinstellingen en overheid maken Rotterdam tot een ideale plaats voor innovaties op gebieden als de energietransitie en digitalisering. Daarvoor zijn we dankbaar en het versterkt ons vertrouwen in een duurzame toekomst voor het Rotterdamse haven- en industriecomplex. We zijn succesvol vanuit een ondernemende en slagvaardige organisatie. Dat kunnen we zijn door de inspanningen van onze medewerkers. Daarvoor zijn we ze veel dank verschuldigd. Ook onze klanten en andere stakeholders, voor wie wij uiteindelijk ons werk verrichten, bedanken wij voor hun betrokkenheid, het in ons gestelde vertrouwen en de samenwerking. Deze goede relaties zetten wij in 2020 graag onverminderd voort.

Port of BUSINESS autotestdag bij Golfcenter Rhoon

0
Mercedes autos

Dinsdag 9 juni organiseren wij met Port of BUSINESS onze jaarlijkse autotestdag.

Golfcenter Rhoon is gastheer van deze unieke en altijd gezellige dag, waarbij members van Port of BUSINESS eens in een andere auto kunnen rijden dan die ze normaal gewend zijn.

Bent u autodealer in de regio Rotterdam Rijnmond en u wilt een of meerdere auto’s ter beschikking stellen voor deze dag, neem dan contact op met Kees van ’t Zelfde (E: kees@portofbusiness.nl of telefonisch via 06-51429756).

Bent u member van Port of BUSINESS en heeft u belangstelling om als testrijder aan deze dag deel te nemen meld u dan snel aan via liny-anne@hjmediagroep.nl U hoort dan snel of u een van de gelukkige bent. De autotestdag bestaat uit twee dagdelen. ’s Morgens van 08.30 uur tot 10.00 uur en ’s middags van 16.00 tot 17.30 uur.