Partnernieuws

Uitnodiging: Kennissessie Klantcontact 2020

1148

Uitnodiging voor alle leden van het Port of Business netwerk!

Het aantal communicatiekanalen voor klantcontact is de laatste jaren enorm toegenomen: telefoon, internet, e-mail, whatsapp, video, chat, social media, internet of things, etc. Van alle kanten worden er vragen, verzoeken en overige berichten op je bedrijf of organisatie afgevuurd.

  • Hoe houd je het overzicht?
  • Hoe bundel je al deze communicatiekanalen zonder dat het een chaos wordt?
  • En hoe waarborg je dat iedereen op tijd een reactie van je ontvangt?

In de interactieve kennissessie Klantcontact 2020 geeft NEMESYS je, samen met onze partners Mitel en Jabra, oplossingen om je klantcontact optimaal te organiseren.

Dus ben je verantwoordelijk voor (of betrokken bij) klantcontact binnen jouw organisatie? Meld je dan snel aan voor deze interessante kennissessie op woensdag 10 oktober a.s.!

Klik hier voor meer informatie of om je direct aan te melden >>