Partnernieuws

Visser & Visser zet stip op de horizon met generaal Peter van Uhm

1489
bijeenkomst met vliegtuigen

Op 23 januari was het Nationaal Militair Museum in Soesterberg het decor van een bijzondere avond voor klanten, relaties en medewerkers van Visser & Visser. Het accountantskantoor viert haar 30-jarig jubileum. Een mooie mijlpaal om bij stil te staan, trots op te zijn en om samen te vieren. Want samen komen we verder!

In 30 jaar is het kantoor gegroeid van een tweemans accountantskantoor naar een organisatie met 14 partners, ruim 300 collega’s, 12 vestigingen en verschillende diensten en specialismen, nationaal en internationaal. Daarnaast zijn er business units ontstaan, die onder hun eigen naam opereren: Growteq, Arpentus en SQALE. “Met elkaar bouwen we al 30 jaar aan relaties, mensen, klanten, organisaties en kwaliteit. Bouwen zit ons in het bloed”, aldus Ger Visser.

Het was een bijzondere avond, op een bijzondere locatie, met een bijzondere spreker. Generaal Peter van Uhm inspireerde de gasten met zijn persoonlijke verhaal en stip op de horizon. Hij sprak over leiderschap, vertrouwen, verbinding en kansen pakken. “Het gaat er niet om hoe je valt, het gaat erom hoe je weer opstaat. Als je wilt overleven moet je iets doen. Iets doen vergt lef, maar alles is beter dan niets doen. Dus wees dapper, juist als het tegenzit wordt vertrouwen gebouwd”, gaf hij de bezoekers mee.

De avond werd afgesloten met een feestelijke borrel, waarbij de aanwezigen de kans kregen om met Peter van Uhm in gesprek te gaan, van gedachten te wisselen en vragen te stellen. “Tijdens de rit naar huis moest ik nog vaak aan de inspirerende en emotionele woorden denken van Peter van Uhm. Zoals de generaal al zei: het gaat er niet om hoe je valt, het gaat erom hoe je weer opstaat. Hoewel de tegenslagen waar wij binnen de ICT detachering tegenaan lopen van een totaal ander kaliber zijn, kan ik deze les toch ook gebruiken bij de teleurstellingen waar wij soms mee te maken krijgen binnen onze branche”, vertelt Pascal van Borsum van HappyCustomers.