Nu er steeds vaker projectmatig gewerkt wordt, krijgt de urenregistratie van projecten binnen veel bedrijven een hogere prioriteit. Vaak lopen binnen een bedrijf meerdere projecten tegelijkertijd, waardoor werknemers aan meer dan één project tegelijk werken. Het is belangrijk om goed inzicht te hebben in de openstaande uren en de voortgang van het project.
In deze interactieve sessie gaan we aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden in op het digitaliseren van projecten- & urenregistratie. Heeft u mensen in de buitendienst waarvoor uren geregistreerd moeten worden? Zoekt u een aanvulling op uw bedrijfssoftware/ERP? Heeft u te maken met projecten of service of juist een combi? Gaat het u enkel om urenregistratie of zoekt u breder (foto’s, documenten, onkosten)? Aspect ICT toont u verschillende oplossingsrichtingen en de eigenschappen ervan.
Vele bedrijven in de regio zijn al verder geholpen op dit gebied. Uiteraard is er ruimte om uw vragen te stellen en zullen we waar nodig een individueel vervolg plannen om meer in te zoomen op uw eigen situatie.
Locatie
Aspect ICT
Handelsstraat 1
3381 XC Hardinxveld- Giessendam
Aanmelden kan via deze link.
Dit artikel is partnernieuws en is geschreven door Jeroen Jeroense van Aspect ICT