Verandering is aan de orde van de dag. U kent het wel vanuit uw eigen omgeving. Nieuwe technologie, concurrentie, disruptie en een kritische houding van uw klanten. Dat vraagt om innovatie en een actieve klantcommunicatie. Duidelijkheid en transparantie zijn kernwoorden wanneer u echt in contact wilt blijven met uw markt. Wij als HJ Media Groep zorgen ervoor dat onze klanten verbinding leggen met hun markt en op een heldere manier communiceren met hun klanten. HJ Media Groep noemt dit smart media.
Om die reden hebben wij ook eens naar onze eigen organisatie gekeken. Wij hebben ons op verschillende niveaus versterkt. Allereerst op strategisch en organisatorisch terrein. Ing. Hans Klaasse MBA CMC is toegetreden tot de directie. Hij gaat onze klanten adviseren op het gebied van klantgericht ondernemen, het behalen van (verkoop) organisatiedoelen en de inzet van mediacampagnes. Er zijn daarnaast twee accountmanagers aangesteld t.w. Bianca van Helden en Jurgen Klapwijk. Jorg Gorisse is verantwoordelijk voor sales en relatiebeheer.
Hendrik-Jan van der Rhee is als directeur strategie en creatie eindverantwoordelijk.
Er is een strategisch plan geschreven op welke wijze HJ Media Groep zich in de toekomst moet ontwikkelen. De afdelingen redactie en online (ontwikkelen van allerlei web-toepassingen) zijn versterkt. De creatieve afdeling bestaat uit jonge professionals. Op het gebied van smart marketing en smart media willen wij de toon zetten. Gepersonaliseerde marketing rechtstreeks gericht op uw doelgroep. Hoe wij aan deze marktstrategie -in de dagelijkse praktijk- handen en voeten willen geven kunt u lezen op onze nieuwe website: hjmediagroep.nl
Dit artikel is partnernieuws en is geschreven door ing. Hans Klaasse MBA CMC van HJ Media Groep.