U heeft het in het laatste nummer van het Port of BUSINESS magazine een aantal keer kunnen lezen: de impact van de veranderende verzekeringsmarkt. Impactvolle veranderingen waar ook uw organisatie niet aan ontkomt, zoals verminderde verzekeringsdekkingen en premiestijgingen. En dat in deze al zo onzekere periode.
Port of BUSINESS en de impact van de veranderende verzekeringsmarkt
In de laatste editie van ons magazine heeft u kunnen lezen welke factoren nu eigenlijk zorgen voor deze impactvolle veranderingen. Heeft u dit artikel van onze partner Schouten Zekerheid nog niet gelezen? Hier vindt u een digitale versie.
In de column van Daniel Dancewicz (Directeur Inkoop Schouten Zekerheid) heeft u kunnen lezen welke stappen u samen met hen kunt nemen om de impact van de veranderende verzekeringsmarkt voor uw organisatie te beperken. U vindt deze column hier terug.
Daarnaast heeft u in een kort interview met Wilco de Haan (Directeur Schouten Zekerheid), dat u hier kunt terugvinden, kunnen lezen dat zij zijn gestart met de campagne ‘Samen risicobewust’. Waarom? Omdat zij zien dat er onder ondernemers een enorme behoefte is aan zekerheid. Meer dan ooit is het essentieel om er als makelaar in verzekeringen te zijn voor ondernemers, mee te denken en zekerheid en inzicht te bieden in bestaande en toekomstige risico’s.
Binnen dit kader hebben 6.700 bedrijven en 7.500 ondernemers in de regio’s Rijnmond en Drechtsteden, naast ons magazine, een whitepaper van Schouten Zekerheid ontvangen. Hierin leest u wat de veranderende verzekeringsmarkt betekent voor uw organisatie, welke stappen u kunt zetten om de impact te beperken en welke preventieve maatregelen bijdragen aan het beheersbaar maken én houden van uw risico’s. U kunt het whitepaper hier kosteloos downloaden.
Heeft uw organisatie behoefte aan zekerheid? Win een gratis risicogesprek met een adviseur van Schouten Zekerheid!
Schouten Zekerheid wil échte zekerheid voor iedereen. Ook voor de members van Port of BUSINESS en de lezers van het magazine en de nieuwsbrief. Zij geven daarom 25 gratis risicogesprekken weg met een van hun adviseurs! Tijdens zo’n risicogesprek worden de belangrijkste risico’s en de best passende (verzekerings)oplossingen voor uw organisatie besproken. Zo krijgt u een stukje echte zekerheid in deze onzekere periode.
Hoe u een gratis risicogesprek kunt winnen? Stuur een e-mail naar info@schoutenzekerheid.nl met als onderwerp ‘#echtezekerheid’. Een adviseur van Schouten Zekerheid neemt vervolgens contact met u op om een afspraak in te plannen. Let op: wie het eerst komt, het eerst maalt.