HJ Media Groep is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in gepersonaliseerde smart media. Vanuit drie pijlers t.w.: Strategie, Loyaliteit en Creatie zoekt zij voor ondernemers en organisaties naar de inzet van de juiste communicatiemiddelen.
“Wij zoeken met de klant naar de bedoelingen achter de media campagne. Welke middelen zijn het meest effectief en op welke wijze zetten we onlineactiviteiten in? Dat is het voordeel van HJ Media Groep. Wij zijn zowel online als offline actief. We hebben alles in eigen huis, online marketeers, creatieve ontwerpers, tekstschrijvers en printfaciliteiten. Wat we ook inzetten, het is altijd persoonlijk, gericht op de klant en daarom doelgericht. Onze klanten zien het verschil. Na een door ons opgezette gepersonaliseerde media campagne ziet men de omzet stijgen. Wij meten dat, de klanten bevestigen het. Daarom vinden wij de onderzoeksfase zo belangrijk. Onze consultants doorgronden de noodzaak van een goede analyse. Op basis hiervan kijken we zowel intern als extern wat de beste aanpak is. We trainen desgewenst de medewerkers en voorzien hen van praktische tips!”, aldus Hendrik-Jan van Rhee, specialist in Creatie en Smart-Media, algemeen directeur van HJ Media Groep.
Hans Klaasse, directeur Statregie en Organisatie vult aan dat juist op deze wijze reclamebudget geen bodemloze put wordt en niet resulteert in het verbranden van veel geld, maar veelmeer een ‘winstversneller’ is. “Wij zien echt het effect van onze bemoeienis. Wij denken met de klant mee en zoeken naar de juiste strategie. Wij hebben eigen dataspecialisten die aan validatie en verrijking van de data doen. Door slimme databestanden te bouwen kunnen we koopgedrag sturen. Het gaat om het juiste aanbod gekoppeld aan de juiste boodschap. Daarom komen de door ons ontwikkelde loyaliteitsprogramma’s niet alleen sympathieker over bij de klant maar zij zorgen ook voor binding en beleving. Wij maken het verschil in onze branche. Wij doen niet interessant maar zijn interessant. Van het bedenken van een nieuwe herkenbare huisstijl tot het opzetten van een landelijke media campagne. Wij doen het met passie en plezier!”