Een doelstelling die er zijn mag. Als we een miljard ondernemers, winkeliers en andere betrokken particulieren over de hele wereld hebben, zij die in Blue Peter geloven, is er van een volledig
WERELD WATER BEWUSTZIJN sprake.
Is het hele drinkwater-, vuil-schoon en schoon-vuil zowel als het bevloeiingswater-probleem volledig opgelost. Kroonprins Willem-Alexanders “desperate need” is dan verleden tijd..
Tegen de tijd dat we dit voor elkaar hebben ben ik (JvB) allang Vliegende Hollander tot aller oceanen gedoemd en zijn Sonny Lips en Willem Alexander oude mannen.
Terug met beide zeebenen op de grond: In Hoeksche Waard hebben we de omschreven cirkel van de tripartite MKB-bedrijven / Publiek / Schoolkinderen rond, Zij staan dan voor € 2500, oftewel 5 touwpompen, lees 250 te redden mensenlevens. Reken uit hoe dat in heel Rijnmond uitpakt, door Rijnmond Busines en later in heel Nederland door diens franchise-partners te bestrijken.
Voor Hoeksche Waard wordt het een wereld-imago. Want daar komen MKB-voortrekkers met de laagste nummers onder de 100 vandaan. Begonnen op 14 mei j.l. bij Raymond van Galen’s schoonvuile en vuilschone Wateronderneming in Heinenoord, waar de eerste 17 Recognition Badges, de brevetten MVO/Duurzaam door Oud- Beijerland’s burgemeester Klaas Tigelaar werden uitgereikt.
Eén van hen is Kees van ’t Zelfde, hoofdredacteur en uitgever van Rijnmond Business. Hij doneert al 5 jaar lang dit Waterfeuilleton om Blue Peter levensvatbaar te krijgen. Met 90% korting voor deze mediaruimte.
Kees gaat Blue Peter in de Rijnmond verder verbreiden. Hij tekent aan dat het Badge MVO/Duurzaam-brevet het bewijs voor ieders KvK betekent en… dat het niet alleen Blue Peter is die men dient. Op ieders Badge komt de stichting of het Goede Doel te staan, dat men náást Blue Peter als zijn neven-belangrijke donatie beschouwt.