Welke ondernemer wil niet groeien? Omzetgroei, meer klanten, een groter marktaandeel. Het is de meeste ondernemers op het lijf geschreven. Ze liggen er wakker van en kicken op de naamsbekendheid en omvang van hun onderneming. De auteur van dit boek is voormalig bankier. Hij kent dus de klappen van de zweep. Ons financieel-economisch systeem is gericht op het ‘moeten groeien’. Wie staat er stil bij de gevolgen van deze drang naar meer? In dit boek worden alle aspecten helder uitgelegd. Entrepreneurs en succesvolle ondernemers doen hun verhaal. De keerzijde wordt belicht en zinnige vragen worden gesteld. Kortom, een boek voor hen die zich niet gedachteloos willen laten meevoeren op de ‘groei-mythe’, maar die kritische kanttekeningen waarderen en anderzijds willen profiteren van het in-zicht van anderen. Aan het begin van een nieuw jaar -met wellicht de onontkoombare nieuwe groeidoel-stellingen- zeer aanbevelenswaardig.
Groeien zonder te groeien
Auteur: Dr. Tony de Bree
Uitgever: Van Duuren Management
ISBN: 9789089654977
Aantal pagina’s: 156
Prijs: € 24,99