Overig

De snelste weg tussen help en hulp

122

Uzelf als ondernemer en uw personeel zijn het belangrijkst voor de continuïteit van uw bedrijf. Uw veiligheid en die van uw medewerkers staan daarom voorop. Logisch dus om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk geholpen wordt als u of uw medewerker onverhoopt toch bij een ongeluk betrokken raakt. Verzekeraar Univé heeft daarom e-Support ontwikkeld. e-Support helpt u direct bij noodgevallen onderweg. Verder biedt e-Support een systeem waarmee uw gestolen auto opgespoord kan worden, rapporten over ongelukken en inzicht in rijgedrag van de bestuurder van de auto(‘s).

De mogelijkheden met e-Support:

Crash sensor

Stel, u krijgt ’s avonds laat op een stille weg een ongeluk. U kunt zelf de ambulance niet meer bellen. En niemand in de buurt die iets merkt. Gelukkig stuurt e-Support via de crash sensor automatisch een signaal naar de alarmcentrale. Daar zien ze direct waar u bent en kan direct hulp worden ingeschakeld. Dat scheelt kostbare tijd.

Noodknop

Stel, onderweg wordt u plotseling onwel. U kunt nog net op de noodknop op uw dashboard drukken. De alarmcentrale belt u dan zo spoedig mogelijk op uw mobiele telefoon. Neemt u niet op dan proberen we toch de hulpdiensten in te schakelen.

Gestolen auto opsporen

Jaarlijks overkomt het 12.000 Nederlanders: een lege parkeerplek, de auto is gestolen. Heeft u e-Support? Dan belt u direct (033) 247 20 94. Daarna zetten wij het opsporingssysteem aan. En met behulp van een satelliet geeft e-Support constant door waar uw gestolen auto is. Zo kan de politie die snel en simpel door heel Europa opsporen. e-Support voldoet hiermee aan het beveiligingsniveau (SCM klasse 4 of 5), dat verzekeringsmaatschappijen vragen voor het verzekeren van voertuigen met een hoge cataloguswaarde.

Inzicht in rijgedrag

Met e-Support kunt u online uw rijgedrag of dat van uw medewerker(s) bekijken. U ziet bijvoorbeeld hoe hard u rijdt en op wat voor soort wegen u vaak rijdt. Zo krijgt u inzicht in het rijgedrag. En hoe u rijdt in vergelijking met de gemiddelde e-Supportklant.

Kijk voor meer informatie op
www.unive.nl/zakelijk/e-support en maak direct een afspraak met een lokale Univé-adviseur.