Trenchcoat media, de Buik en MissPublicity brengen ode aan Rotterdamse Horeca
Een film van het Rotterdamse Trenchcoat media in samenwerking met het platform de Buik steekt Rotterdamse Horeca een hart onder de riem. Nu bekend is dat de horeca nog minimaal een maand dicht blijft, willen de makers van de film horeca laten weten dat we hen missen en steunen. Veel horecaondernemers bedenken creatieve ideeën om de zaak toch draaiende te houden, waardoor we nog meer waarderen wat al deze mensen voor ons betekenen. Het Rotterdamse PR bureau MissPublicity steunt dit mooie initiatief, zodat horeca en hun initiatieven in deze moeilijke tijd toch zichtbaar blijven.
Bekijk hier de film: https://vimeo.com/411109201
Steun via #wijhelpendehoreca
Rotterdammers kunnen met de hashtag #wijhelpendehoreca hun steunbetuigingen en de film delen via sociale media. Uiteraard zijn er ook verschillende initiatieven om de horeca financieel te steunen. Bestel bijvoorbeeld bij meer dan honderd restaurants in de regio en laat thuis bezorgen of haal af. Doe mee met #deliverydonderdag of bestel een van de vele bezorgenboxen, zoals de ‘support your locals’ box.
De video is geheel belangeloos gemaakt door de Buik en is een productie van Trenchcoat Film. Met dank aan Tim Treurniet (concept), Robin Zom (regie), Rory van den Berg (camera), Tommy Fortuin (editor), Sjoerd Limberger (componist), Robin IJzerman (stem) en Fine Tune Voices (sound design en voice-over).