‘We verwachten dat BCR uitgroeit tot hét netwerkevenement in de regio’

41

Leuke gesprekken voeren met ondernemers uit het Rijnmond gebied. Dat is de belangrijkste drijfveer voor DRV Accountants & Adviseurs om flink uit te pakken tijdens Business Challenge Rotterdam. Ook het verhogen van naamsbekendheid is als reden genoemd. En de locatie, die deed het bloed sneller stromen.

Als jochie van zes jaar kwam Martin de Jong al in de Kuip. Bijna 40 jaar later mag hij eindelijk de kleedkamer in: ‘mij doet dat wel wat’. Martin de Jong verzorgt één van de kleedkamersessies van DRV Accountants & Adviseurs, prominent partner van Business Challenge Rotterdam.

Alle ondernemers welkom

Martin de Jong is directeur DRV Corporate Finance en net als Harry Verweij vennoot bij DRV Accountants & Adviseurs. Beiden werken vanuit de vestiging van DRV in Rotterdam. De Jong: ‘‘Er zitten ontzettend veel mooie bedrijven in het Rijnmond gebied waarvan ik de ondernemers nog niet ken. Daar hoop ik tijdens Business Challenge Rotterdam leuke gesprekken mee te voeren. Alle ondernemers zijn welkom. Daarom hebben we een extra groot paviljoen op een niet te missen plaats.

Uniek evenement

De vestiging aan de Hoofdweg 52 in Rotterdam is één van de 5 vestigingen van DRV in Zuid-Holland, dat in totaal 12 vestigingen heeft in Zuidwest-Nederland. DRV bestaat al sinds 1922. Meneer Van der Veen, waarnaar de ‘V’ in de naam verwijst, startte in de jaren veertig een kantoor in Rotterdam. DRV mag zich dus een Rotterdams kantoor noemen. Het accountantskantoor heeft ook veel aansprekende cliënten in het Rijnmond gebied. Toch is de naamsbekendheid relatief laag. ‘Door prominent partner te zijn van Business Challenge Rotterdam willen we ook onze naamsbekendheid in de regio vergroten’, licht Verweij toe. ‘En als we iets doen, dan doen we het goed. We verwachten dat Business Challenge Rotterdam uitgroeit tot hét netwerkevenement in het Rijnmond gebied. Rotterdam heeft heel veel business netwerken en het doel is ze hier allemaal samen te brengen. Dat maakt dit evenement uniek.’

De kleedkamer in

DRV verzorgt tijdens Business Challenge Rotterdam drie kleedkamersessies. Een unieke locatie die vraagt om een bijzondere invulling. Daarom spreken doorgewinterde adviseurs van DRV vol passie over de uitdagingen in hun vakgebieden. Geen vaktechnische verhalen, maar 20 minuten inspiratie.

De Jong kijkt er naar uit. Nog steeds is Feyenoord zijn ‘kluppie’. Kom je zijn werkkamer in, dan valt direct de Feyenoord voetbal op. Vroeger namen zijn vader en opa hem mee naar de wedstrijden, nu nodigt hij zijn vader en zoon uit voor de thuiswedstrijden.

Deel dit artikel: