Overig

Teleservice loopt voorop in veranderende telecommunicatie markt

1197
Teleservice loopt voorop in veranderende telecommunicatie markt

De telecom wereld is volop in beweging. Mobiel bereikbaar zijn en uitgaand bellen met een vast nummer (bijvoorbeeld 010 of 070) is één van de vele voorbeelden van de nieuwe ontwikkelingen die Teleservice en Lenix gaan aanbieden.

De Teleservice Group met het hoofdkantoor in Capelle aan den IJssel bestaat uit drie onderdelen, te weten Teleservice Nederland, Lenix Telecom in Rijswijk en Tel & Tel in Boxtel.  Wij volgen niet alleen de nieuwe ontwikkelingen in de veranderende markt van telecommunicatie, maar wij  lopen daarin nadrukkelijk voorop.

One stop shopping bij Teleservice

Fred Cassa: “Wij zijn een full-service organisatie met ruim 40 medewerkers. Daarmee bieden wij  onze relaties een “One Stop Shopping” concept.

Vanuit de vestigingen in Capelle aan den IJssel, Rijswijk en Boxtel worden alle verkoop-, service- en installatieactiviteiten gecoördineerd op het gebied van vaste- en mobiele telefonie, internet toegang en glasvezel aansluitingen. Met ruim 25 jaar ervaring in voortdurend de modernste technologie behoort Teleservice dan ook tot de meest ervaren telecommunicatie bedrijven in Nederland”

Fred Cassa: “Al vanaf de oprichting van Teleservice maken wij een continue groei door. Zowel autonoom, als door overnames. Om voorop te blijven in deze markt dien je permanent alert te zijn op de nieuwe ontwikkelingen. We volgen de ontwikkelingen niet alleen op de voet, maar we spelen hier ook steeds tijdig op in. Dat doen we nu al bijna 26 jaar en onze ambities zullen er ook steeds op gericht blijven onze klanten voortdurend te ontzorgen”.

Unieke nieuwe propositie: Vast en mobiel geïntegreerd in een netwerk

“Nieuw is het volledig samengaan van vaste en mobiele telefonie: beide diensten in één geïntegreerd netwerk waarbij je ook vanaf je mobiele telefoon met een vast telefoonnummer kunt telefoneren. Dat kan zowel voor inkomende gesprekken, maar ook voor uitgaande gesprekken. Op de nieuwe simkaart van Teleservice kun je zelfs 3 verschillende telefoonnummers gebruiken, bijvoorbeeld een zakelijk 06 nummer, een privé 06 nummer en  het vaste telefoonnummer van de onderneming”.

Fred Cassa vervolgt: “En ongeacht welk type of welk merk telefoon. En het maakt niet uit of het nu om een enkelvoudig toestel van bijvoorbeeld een ZZP ‘er gaat of om een van de vele toestellen van een grote organisatie. En dat alles zonder doorschakelkosten. Kortom, u hebt uw kantoor nu echt in uw zak!”

“Als kleine ondernemer krijg je hierdoor toch een andere uitstraling”, aldus Hans Hoogeveen. Die aangeeft dat ook internationaal opererende bedrijven met hoge belkosten, met hun mobiel, waarvandaan dan ook in Nederland, kunnen bellen via hun eigen telefooncentrale, dus tegen zeer lage VoIP tarieven.

Je mobiele telefoon wordt eigenlijk een intern toestel en middels een 3- of 4-cijferig nummer kunnen alle collega’s elkaar binnen Nederland gratis bellen.

” Fred Cassa: “Ook de fiscale wetgeving verandert. Volgend jaar zal de fiscus een bijtelling gaan hanteren voor het privégebruik van een zakelijke mobiele telefoon. Met ons nieuwe concept kan het zakelijke gebruik en het privégebruik eenvoudig fiscaal gescheiden worden, terwijl je toch maar één gewoon toestel nodig hebt en met hetzelfde toestel zakelijk verkeer   kunt afwikkelen tegen lage VoIP kosten. Dat zijn absoluut