Overig

Bankzaken regelen waar en wanneer het uitkomt

507

Als ondernemer wilt u uw bankzaken snel en goed regelen. Dus waar en wanneer het u puitkomt. Bij de Rabobank kan dat persoonlijk, maar ook via diverse virtuele kanalen. Zowel offline als online zorgt de Rabobank voor verbinding.

Steven Enneman, directeur bedrijven bij Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde, wil er zijn voor ondernemers in Barendrecht, Ridderkerk, Rhoon en Heerjansdam. ‘Daarom hebben wij onze dienstverlening zó ingericht, dat ondernemers alleen nog maar het kanaal hoeven te kiezen dat bij zijn of haar behoefte past. Ondanks dat ondernemers steeds meer zelf hun bankzaken kunnen doen, blijven we persoonlijk betrokken in netwerken in de regio. En leggen we steeds meer de verbinding tussen de ondernemers door activiteiten te organiseren. Zoals een managementprogramma waarin ondernemers in acht masterclasses een krachtige verdiepingsslag maken op diverse managementniveaus en daar met elkaar over in gesprek gaan. Ook organiseren we kennislunches voor ondernemers in specifieke sectoren én in november het netwerk- en inspiratie evenement Business Meets Rabo. Dit organiseren wij allemaal vanuit onze coöperatieve gedachte dat wij klanten en haar omgeving sterker willen maken.’

Snel zelf regelen

Uw bedrijfsgegevens wijzigen, automatische incasso’s aanmaken, sealbags bestellen, een nieuwe pas aanvragen. Voor het regelen van dat soort bankzaken heeft u geen bankmedewerker nodig. Dat doet u eenvoudig en snel zelf via www.rabobank.nl/bedrijven of de Rabo Bankieren App op uw smartphone of tablet.

U vraagt …

Heeft u een vraag? Dan kunt u als ondernemer via telefoon en e-mail terecht bij onze Bedrijvendesk. Deze wordt bemand door adviseurs die bekend zijn met de markt en de regio. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 17.30 uur via (0180) 639 500 of bedrijven@rmij.rabobank.nl. Steeds meer van onze klanten maken tegenwoordig gebruik van de mogelijkheid om te chatten met een adviseur. U start zo’n chat gemakkelijk en snel via onze website: rabobank.nl/bedrijven/service.

Advies nodig?

Er zijn momenten dat u als ondernemer behoefte heeft aan persoonlijk advies. Bijvoorbeeld bij het aanvragen van bedrijfsfinanciering, het afsluiten van een verzekering of over de pensioenregeling voor uw werknemers. Of u nu al jaren ondernemer bent of net start, onze accountmanagers staan voor u klaar. Zij ontvangen u graag op één van onze kantoren in Barendrecht en Ridderkerk. Onze accountmanagers worden ondersteund door een team van specialisten op het gebied van financiële logistiek, verzekeren, beleggen, pensioenen en private banking.

Helpdesks

In de meeste gevallen hebben de deskundige adviseurs van onze Bedrijvendesk antwoord op uw ondernemersvragen. Voor zeer specifieke vragen, bijvoorbeeld over Rabo OmniKassa en iDEAL, het melden van schade of het blokkeren van uw passen of cards, verwijzen wij u graag door naar onze helpdesks. Een overzicht van deze helpdesks vindt u op rabobank.nl/bedrijven/contact.

Apps

Behalve de Rabo Bankieren App kunt u ook de Rabo Beleggen App en de Rabo Kennis App downloaden op uw smartphone of tablet. Met de Rabo Beleggen App heeft u makkelijk toegang tot uw beleggingen en via de Rabo Kennis App heeft u onze kennis over uw branche binnen handbereik.