Overig

Bij Fidor staat aandacht voor de klant centraal

621

Vernieuwend, verfrissend en vooruitstrevend zijn enkele kernwoorden die typeren waar Fidor accountants & belastingadviseurs voor staat. Het voeren van administraties, het samenstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van de fiscale aangiften behoort uiteraard allemaal tot de dienstverlening. Maar vanwege de hoge automatiseringsraad van de boekhoud- en administratieprocedures blijft er tijd over om de ondernemer adequaat te adviseren.

“We zijn een proactieve organisatie en denken graag mee met de klant. Dat is onze toegevoegde waarde. Bovendien maken we het niet moeilijker dan het is. Wij vermoeien niemand met onnodige vaktechnische updates of publicaties, maar vertalen de actualiteit naar persoonlijke situaties,” legt Gerben Buth uit. Samen met Ewout Verschoor en André Schipper vormt hij de driekoppige directie van Fidor. Het bedrijf werd een jaar geleden opgericht en betrok onlangs een nieuw kantoor aan de Verlengde Kerkweg in Ridderkerk. “Het leveren van maatwerk is één van onze belangrijke pijlers. We zijn er voor het MKB, maar ook voor ZZP’ers en starters. Voor die laatste groep hebben wij de actie ‘Start met ons mee’. Zij kunnen hierdoor 2 jaar lang met korting gebruik maken van onze dienstverlening,” legt Verschoor uit. “Daarnaast richten we ons op specifieke doelgroepen als de detailhandel, horeca, medici en groothandels die wij een specifieke totaaloplossing bieden. Ook wij zijn ondernemers, dus we spreken de taal van de klant. Gevraagd en ongevraagd meedenken in kansen op operationeel gebied doen wij automatisch. Dat wordt gewaardeerd. Klantkennis is voor ons erg belangrijk. We investeren dan ook veel tijd in het kaart brengen van de organisatie. Administratie en aangifte doen is een noodzakelijk kwaad, maar door die lijn door te treken naar een adviserende rol ontstaan er nauwere contacten met de ondernemer.” Die ondernemer weet ook prijstechnisch altijd waar hij aan toe is, want Fidor hanteert scherpe vaste prijzen voor standaard producten. Dat voorkomt verrassingen en is wel zo duidelijk. Naast vernieuwend, verfrissend en vooruitstrevend is Fidor ook duurzaam. Schipper: “We streven naar een paperless office en letten op ons energieverbruik. Natuurlijk gaat er tegenwoordig veel digitaal. Inkoopfacturen worden ingescand en gemaild. Door klanten zelf of door ons. Niet alle ondernemers zijn er klaar voor om vooruitstrevend te werken. Sommigen vinden het fijn om aan het einde van het jaar alle gegevens gebundeld in een boekje te ontvangen, terwijl anderen het liever via de mail ontvangen. Er is geen goed of fout, de klant krijgt waar hij zich lekker bij voelt. Fidor houdt het te allen tijde begrijpelijk en overzichtelijk voor de ondernemer. Naast onze adviesfunctie is dat onze grote kracht.”

Nieuwsgierig geworden naar wat Fidor accountants & belastingadviseurs voor u kan betekenen? Bel dan voor meer informatie naar 0180-74 60 16 of kijk op www.fidor.nl