Overig

Business Challenge Rotterdam ziet levenslicht Netwerken op het veld van De Kuip op 9 juni 2015

485

Netwerken, relaties verrassen en inspiratie opdoen. En dat alles op een heel bijzondere plek. Daar gaat het om op dinsdag 9 juni op het veld van Stadion Feijenoord. Op het ‘heilige gras’ van het mooiste stadion van Nederland organiseren Bas Lodder van Lodder Events & Producties en Jan Dirk Stouten de Business Challenge Rotterdam.

‘Jan Dirk en ik kennen elkaar al jaren en hadden al langere tijd de wens om samen te werken’, zegt Lodder. ‘Pas een maand geleden kwamen we op het idee om samen met het stadion het grootste netwerkevenement van de regio te organiseren. We steken flink onze nek uit want we hebben net twee maanden om 100 bedrijven bereid te vinden met ons mee te doen.’=

Businessborrel

Die bedrijven kopen voor 750 euro een stand en ontvangen 25 toegangskaarten voor hun relaties. ‘We zijn geen traditionele beurs’, licht Lodder toe. ‘Mensen lopen via de spelerstunnel het veld op en de stands vormen verzamelplaatsen voor de relaties van de verschillende bedrijven. Ons evenement is van 10 uur ’s morgens tot 10 uur in de avond en tussen vijf en zeven is er een Businessborrel, een topspreker en treden er artiesten op.’

Inspiratie

Op het veld zijn verschillende horeca-outlets en een aantal deelnemers kan op het veld dineren of lunchen met relaties. ‘Daarom kun je ons evenement ook inzetten in het kader van relatiemarketing’, legt Lodder uit. ‘Bovendien, en daar komt de expertise van Jan Dirk Stouten om de hoek kijken, zijn er de hele dag workshops, seminars en interviews met topsprekers. Op bijzondere plekken als de kleedkamer, het perscentrum en het oude ereterras. De eerste editie van de Business Challenge Rotterdam wordt een mix van netwerken, relatiemarketing, inspiratie en gezelligheid.’

Rijnmond Business

Het zakenmagazine Rijnmond Business is mediapartner van Business Challenge Rotterdam. Uitgever Kees van ’t Zelfde maakt het magazine voor het evenement en verzorgt in ruime mate publiciteit. ‘We kiezen bewust voor een ervaren partner’, zegt Lodder. ‘Kees heeft een breed netwerk en zijn magazine is voor ons een uitstekend platform.’

Doe mee!

Al voor 750 euro doet u met uw bedrijf mee aan Business Challenge Rotterdam. U krijgt dan een stand en 25 toegangskaarten voor uw relaties. Losse kaarten zijn te koop voor 25 euro. ‘Er hebben zich tot nu toe ongeveer 50 bedrijven aangemeld’, zegt Lodder. ‘De deelnemers en bezoekers zullen straks een brede afspiegeling van het regionale bedrijfsleven vormen.’

Als u meer informatie wilt, met uw bedrijf wil deelnemen of losse kaarten wilt kopen kunt u terecht op www.businesschallenge-rotterdam.nl.