Overig

DB Telecom eerste Excellence partner KPN in regio Haaglanden

761

Vast, mobiel, data en ICT-diensten: veel bedrijven zoeken één totaalleverancier en dan het liefst met snelle en persoonlijke service. DB Telecom biedt als eerste ‘KPN Excellence partner’ in regio Haaglanden advies, aankoop, levering, facturatie, installatie én service van het KPN-dienstenportfolio. Voordeel voor de klant: een volledige dienstverlening bij één vast aanspreekpunt.

Bedrijven maken steeds intensiever gebruik van telefonie, internet en ICT. Denk aan de integratie van spraak en data, werken in de cloud en de komst van 4G. Voor veel bedrijven is één aanspreekpunt voor alle vragen daarbij van belang. KPN introduceert om die reden onder de naam ‘Excellence’ een servicegerichte en persoonlijke distributiestrategie. De klant hoeft niet langer te schakelen tussen verschillende ICT- en Telecom leveranciers, maar kan terecht bij één Excellence gecertificeerde partner in de regio: DB Telecom. Medewerkers van DB Telecom zijn volledig op de hoogte van de laatste innovatieve oplossingen van KPN en zijn in staat om klantbehoeftes door te vertalen naar een passende oplossing, waarmee klanten sneller, efficiënter en goedkoper kunnen werken.

Dienstverlening van A tot Z

Dennis Beekhuizen, Algemeen Directeur bij DB Telecom, “Tegenwoordig integreren de werelden van vaste en mobiele telefonie, vast en mobiel internet en ICT steeds verder. Van oudsher werden die onderdelen los gezien, maar steeds meer klanten combineren deze oplossingen en hebben daardoor behoefte aan één aanspreekpunt. Als totaalleverancier hebben we alle oplossingen onder één dak en was het Excellence programma een logische stap. Om hier toe te komen zijn onder andere onze medewerkers nog verder opgeleid, worden bestaande processen op dit programma ingericht en hebben wij naast het advies en de verkoop nu ook de levering, installatie, facturatie en service in eigen beheer. Hierdoor maken we ons speerpunt ‘één aanspreekpunt’ nog meer waar.” Klanten krijgen voortaan een Engineer van DB Telecom over de vloer en kunnen voor alle vragen vanaf het begin van het traject tot en met de nazorg terecht bij DB Telecom. Dit zal zorgen voor nog strakkere en duidelijkere lijnen in de communicatie met klanten.

Meer informatie?

Benieuwd wat de laatste oplossingen van KPN, zoals bijvoorbeeld KPN ÉÉN, voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op met DB Telecom voor een vrijblijvend adviesgesprek via telefoonnummer 0174-316060 of per e-mail via info@dbtelecom.nl.