Overig

Waarom print u nog?

525

Iedere organisatie wordt overspoeld door correspondentie, personeelsdossiers, facturen, overeenkomsten en andere belangrijke documenten die behandeld, uitgevoerd of bewaard dienen te worden.

Zou het niet geweldig zijn als dit gehele proces met een paar eenvoudige handelingen automatisch verwerkt kan worden, en dat zonder te printen?

Wat doen we?

Wie wil er nou geen tijd en kosten besparen op de administratie? Bijvoorbeeld inkooporders, facturen, contracten en formulieren efficiënter verwerken. Maar ook cliënt-, patiënt- en personeelsdossiers slimmer opslaan en beheren. Dat kan dankzij de documentoplossingen van Ricoh waarbij met slimme software, gekoppeld aan efficiënte printers de hele administratie wordt geautomatiseerd.

Hoe doen we dat?

Met onze documentoplossingen worden documenten opgeslagen en verwerkt in een geautomatiseerd proces. Aanmaken, controleren, goedkeuren en opslaan; alles verloopt soepel en snel. En op één centrale plaats zijn alle gegevens direct beschikbaar. Altijd op elke plek en op elk moment inzage in het proces.

Een slimmere, efficiëntere informatie workflow binnen uw organisatie

Het volume aan digitale informatie blijft groeien. Tegen 2020 zal deze digitale informatie groeien met factor 301.  Met Ricoh’s Managed Document Services kunnen uw werknemers toegang krijgen tot de juiste informatie op het juiste moment en in de juiste vorm.

Research toont aan dat er in Europa ongeveer €14 miljard per jaar wordt uitgegeven aan Document Governance2, maar door samen te werken met Ricoh om uw input, throughput en output te beheren, kunt u die kosten helpen drukken.

Lange termijn relatie

Ricoh Document Center is een zelfstandige onderneming waarbij samenwerken gebaseerd is op een lange termijn relatie. Medewerkers staan er om bekend uitstekend met de klant mee te denken en te doen wat ze beloven. Voor de directieleden Jorg Gorisse en Rob Ter Meer is dat de gewoonste zaak van de wereld. “Bij ons is een afspraak een afspraak! Ook na de implementatie.”

“Met onze kennis van Digitaal Werken en Document Management hebben we al veel klanten kunnen helpen met het efficiënter en vlotter laten verlopen van hun administratieve processen. Geen tijdrovende documentprocessen meer door bijvoorbeeld slim te scannen. Het gemak van Slim Scannen is dat binnenkomende documenten na scanning direct automatisch en digitaal naar de juiste personen en applicaties worden geleid. Wij helpen u graag om op het gebied van Document Management slimmer en sneller te werken, want er valt vaak nog heel wat winst te behalen.”

Vijfstappenmodel

Ricoh volgt een duidelijk gedefinieerde methode die een duurzame bedrijfsverbetering oplevert voor organisaties. Door het volgen van een proces van vijf stappen, van een eerste analyse tot een volledige partnerovereenkomst, krijgt u een slimmere, efficiëntere informatie workflow binnen uw organisatie. Dit vijfstappenmodel wordt uitgevoerd volgens bewezen project management- en service managementmethoden. Onze aanpak garandeert oplossingen op maat, afgestemd op de specifieke behoeften van uw bedrijf.